Hehe, en lista & jag blev "killtjej" :D

DATUM: 2011-11-08 / TID: 16:03:00
[x] Du har fler än 5 nagellack.
[] Du har en parfym som kostade mer än 500.
[] Du har lösnaglar/ haft
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på mobilen
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[] Du brukar gå på stan med din mamma.
[] Du har haft rosa på ditt rum.
[] Du har färgat håret
[] Du har slingat håret
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[] Du dansar vilt när du är ensam hemma.
[] Du går nästan aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[] Du älskar att gå till frisören.
[] Du solar hellre än att bada.
DU ÄLSKAR:

[] Skor
[x] Färgen rosa.
[] Shopping
[] Dekorationer
[] Speglar
[] Skolan
[x] Delfiner
[] Disneyfilmer
[] Ljus
[x] Blommor
[x] Mjukisdjur
SHOPPAR/SHOPPAT PÅ:
[] MQ
[] Kompaniet
[] Victoria's secret
[x] H&M
[] Aima
[] New Yorker
[x] Gina Tricot
[] NK
[] Top Shop
[] JC
[x] BIK BOK
[x] Kappahl
[x] CUBUS
[] Sisters
[x] lindex
DU SÄGER OFTA:

[] Whatever
[x] Oh my god (omg)
[] Cute
[x] Vet inte
[] Hot
[x]Typ
[] Visst
[] Säkert
[] Ursäkta?
[x] Ofta
[] Daaah
[] LOL

LÄSER:

[] Frida
[] Elle
[] Glamour
[] Bravo
[] Julia
[] Glitter
[] Wendy
[] Star Flash
[] OKEJ
[] Gogirl
DU GILLAR DESSA FILMER:
[] Elizabetown
[] Eva och Adam
[] Freaky Friday
[] Twilight/New Moon/Eclipse
[x] Walk To Remember
[] Remember me
[] Where The Heart Is
[] Just My luck
[x] John Tucker Must Die
[] The holiday
[] Girls United
[] How To Lose A Guy In 10 Days
[x] Hannah montana the movie (mobba inte)
[] In time
[x] Mean girls
DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[] Lost
[] Top modell
[] Desperate Housewives
[] Project Runway
[] The OC
[] Men In Trees
[] Laguna Beach/The Hills
[] Gilmore Girls
[] One Three Hill
[] Heroes
[] Idol
[x] Disney channel och alla andra barn program (hehehh)
[] My super sweet 16
0-15 du är kille
16-25 killtjej
26-35 vanlig tjej
36-44 fjortis varning?
45-69 fjortis
70-94 värsta fjortisen ever

Kommentarer
Postat av: HANNA

nu är veckans blogg avslutad, kolla in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2011/november/veckans-blogg-1.html

2011-11-08 @ 16:45:54
URL: http://hannalovisasol.se

Foto/redigering - Jag fotograferar med en Nikon D3100. - Jag redigerar mina bilder i PhotoshopCS3 eller Picasa. - Bilderna på bloggen tas av mig om inte annat uppges. Bloggdesign: - Min bloggdesign har jag gjort - Övrigt: - Jag gör Bloglovinbyten, släng bara in en kommentar! - Jag gör gärna länkbyten, släng bara in en kommentar!


Ditt namn:

Din mejl: (ser bara jag)

Din blogg:

Kommentera här:

Kommer du hit igen?
Trackback
RSS 2.0