Tidsfördriv.

DATUM: 2011-11-06 / TID: 15:39:23

Under 2011..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - yesbox
Har du sovit i tält? - jaa
Har du sovit under bar himmel? - nej 
Har du varit på Gröna Lund? - jupp
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - öhh va?

Har du varit utomlands? - nee

Har du varit i en annan stad? - jaa
Har du bott hemma? - ehh ja? 

Under 2011..
Har en vän dött? -  faktiskt en, min bästavän:(<3
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja
Har du sökt tröst hos en vän? - ja
Har du sovit över hos en vän? - ja
Har du varit kär i en vän? - jaoo

Har du fått mer en fem nya vänner under året? - haha ja:))

Under 2011 har du..
Har du pussat någon? ja
Har du varit kär i någon? - jaa
Har du sovit med någon av motsatt kön? - jupps.

När har du som mest..
Gråtit under 2011? - för några dagar sedan...
Skrattat under 2011? - haha ingen aning

Denna månad..
Har du varit kär? -  lite..
Har du kysst någon? - nej

Har du pussat någon? - nejj..
Har du kramat någon? - ja :))
Har du skrattat? - jaoo
Har du gråtit? - yepp
Har du varit glad? - yes :D
Har du varit ledsen? - aa

När..
Grät du senast? - igår natt..
Skrattade du senast? - nyss?:o
Kallade du någon för fitta senast? - iingen !
Duschade du senast? - venne  ? kommer inte ihåg
Lyssnade du på musik senast? - för en sund sen;)
Hade du kul senast? - har alltid kul hah

Vem..
Kysstes du senast med? - a....
Pussade du senast? - a....
Kramade du senast? - madde eller tilde 
Pratade du i telefon med senast? -  ? tror de var mamma
Fick du sms av senast? - Sofie
Hade du tråkigt senast? - lite nu . ,.
Hur gammal är du? - har nyligen fyllt 11
När fyller du år? - _____
Tycker du om någon just nu? - beror på vikket sätt?
Jag samlar på? - nada ? 
Gröna eller röda äpplen? - röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen, ringer aldrig nån då
Vilken tid gick du upp idag? - 11
Har du sovit i din egna säng inatt? - nee har sovit över..
Har du sovit ensam inatt? - med tilde
Har du strumpor på dig nu? - jaa
Hur svarar du i telefon?- hej det är tilde.
Vad ska du göra ikväll? - inget:(( trorja
Vad ska du göra imorgon? - skola...:(
Var vill du bo när du blir stor? - venne, helst inte i en stor stad iaf 
Vad vill du bli när du blir stor? - djurskötare eller fotograf.
Är det okej att gråta? - ja !
Vilken årstid tycker du bäst om? - alla årstider. (minst vintern)
Skulle du göra om du vann en miljon? - venne, ge lite pengar till räda barnen osv..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - NEJ!
Har du piercing? - nej, har haft i öronen.
Har du tatuering? - nope, men vill ha senare.
Vill du gifta dig? - jaa
Vill du ha barn? - yupp
Solar du ofta? - nej, bara lite på sommaren
Är du bra på att laga mat? - lika bra som en hund är på att klättra i träd...
Gillar du att dansa? - nej, uscha!
Hur vig är du? - ganska..
Vilken är din favoritglass? - venne, Lion tror jag..
Tror du på ett liv efter döden? - hmm vet ej ?
Är du morgon eller kvällsmänniska? - inget av dem.
Vilken ögonfärg har du? - grön
Vilka hårfärger har du haft? - har orange/koppar färg.. haft brun-orange
Är du beroende av något? - noppee
Senaste låten du hörde? - boys don't cry -ulrik munther
Brukar du bädda sängen? - nejj
Vad var det senaste du sa? - okejj..
Saknar du någon nu? - jaa!</3

Kommentarer

Foto/redigering - Jag fotograferar med en Nikon D3100. - Jag redigerar mina bilder i PhotoshopCS3 eller Picasa. - Bilderna på bloggen tas av mig om inte annat uppges. Bloggdesign: - Min bloggdesign har jag gjort - Övrigt: - Jag gör Bloglovinbyten, släng bara in en kommentar! - Jag gör gärna länkbyten, släng bara in en kommentar!


Ditt namn:

Din mejl: (ser bara jag)

Din blogg:

Kommentera här:

Kommer du hit igen?
Trackback
RSS 2.0