99 saker du INTE visst om mig.

DATUM: 2011-11-07 / TID: 18:28:02
99 saker du inte visste om mig
1. Fullständigt namn? - Tilde Isabelle ______ <-- säger inte.
2. Exakt ålder? - 11 år & 1 månad typ:p
3. Vart bor du? - I norra Sverige i Ångermanland.
4. Bor tillsammans med - mamma, pappa & 2 storasyrror
5. Husdjur? - 1 hund.
6. Färg på ditt hus? - rött
7. När är du född? - 00-10-12
8. Klass? - ______________
9. Vilket år tar du studenten? - 2019 tror jag:D
10. Något jobb? - Noooppe:D
11. När ska du sova ikväll? - 9:))
13. Duschat idag? - Nej
14. Kramat någon idag? - noouu
15. Pussat någon idag? - naeee
16. Vad har du ätit? - Flingor (frukost) makaroner&ketchup (lunch på skolan) ris&kyckling (middag)
17. Dagens klädsel? - "jeans," t-shirt och strumpor:o
18. Dagens smink? - inget smink....
19. Dagens sötnos? - ehh.. Tilde♥
20. Dagens roligaste? - Pingis med killarna:d♥
21. Har du kollat på tv idag? - jaooo :o
22. Hur många har du kysst? - 1<3
23. Vem kramade du senast? - Tilde/Madde<3
24. Vem pussade du senast? - Albin...
25. Hur många har varit otrogna med dig? - venne ?
27. Har du pojk-/flickvän? - nej:(<3
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma ? eller sofie?
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Hanna,"Tjo"
FAVORIT:
31. Film? - I rymden finns inga känslor, 17 again, John Tucker most die, A Cinderella story, She's the man och Ensam hemma 1
32. Låt? - Vet ej, tycker om dem flesta:)
33. Mat? - tacos & pastagratäng
34. Dryck? - 7-up
37. Stad? - Karlskrona!<3
38. Land? - Turkiet, snart ( nästa sommar ) Kreta (Grekland)
39. Ämne i skolan? - Slöjd !
40. År? - 2010<3
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Han!♥ och madde & Tilde<3
42. Personen du kysste? - Albin...
43. Gången du spydde? - LÄNGEE SEDAN!
44. Gången du grät? - En sak som hände förra veckan..
45. Pizzan du åt? - Vesuvio:)
46. Gången du var i göteborg? - aldrig varit där!
47. Gången du var i stockholm? - somras
48. Gången du var full? - aldrig
49. Gången du var hög? - aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - mamma:o
ANTINGEN ELLER:
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen?  upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad? - ehhhhhhhhh ?
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - inget av dem
60. Svart hår eller blond? - blond (y)
61. Blåa ögon eller bruna? - BRUNA!
62. Choklad eller lakrits? - choklad<3
63. Göteborg eller stockholm? - sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - coca-cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - prickigt<3
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva
51. Svart eller vitt? - svart & vitt:D
ANTAL:
70. Personer du älskar? - vänner, familj, Trolla & Zsazsa (ingår i familjen!<3)
71. Personer du hatar? - några stycken..
72. Personer som sagt jag älskar dig? -  massor <3
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -       -
74. Glassar du ätit på en dag? - 2
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -  INGA:o
76. Gånger du haft minnesluckor? - ?
77. Piercingar har du? -  inga
78. Personer du saknar just nu? - massa<3
79. Gånger ditt hjärta brustit? -  två gånger!</3
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - han. .
81. Ska du träffa imorgon? - Klassen & handbollslaget:)
82. Sjöng du senast för? - Heela facebook (mina vänner) annars  Sofie/ Tilde
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Tilde SJ?
84. Spelade du tv-spel med senast? - Linnea:)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Han :))
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - en person .. :d
87. Förtjänar att dö? -  Ingen!>:'o
89. Vill du sova brevid inatt? - .....
90. Gör dig glad? - vännerna, familjen, trolla & Kommentarer:D (bra kommentarer)
91. Gör dig ledsen? - när någon säger DET namnet.. :'(
VAD:
92. Vad vill du helst göra nu? -  dricka varmchoklad..:D
93. Önskar du att du slapp göra? - gå till skolan imorgon eller gå på träningen:o
94. Vill du ha nu? - mina vänner<3
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Longboard, kamerautrustning, pengar & ziperall OSV...
96. Längtar du till? - 24 december<3
97. Tycker du om dina betyg? - har inga,
98. Ångrar du i ditt liv? -  some things
99. Är det bästa som har hänt dig? - mina nya bästavänner<3

Kommentarer

Foto/redigering - Jag fotograferar med en Nikon D3100. - Jag redigerar mina bilder i PhotoshopCS3 eller Picasa. - Bilderna på bloggen tas av mig om inte annat uppges. Bloggdesign: - Min bloggdesign har jag gjort - Övrigt: - Jag gör Bloglovinbyten, släng bara in en kommentar! - Jag gör gärna länkbyten, släng bara in en kommentar!


Ditt namn:

Din mejl: (ser bara jag)

Din blogg:

Kommentera här:

Kommer du hit igen?
Trackback
RSS 2.0