KulLiv.se ?

DATUM: 2011-11-13 / TID: 19:14:15
Hur lång är du? - 148-149 ?
Hur mycket väger du? - ... deni;)
Har du några piercingar/tatueringar? - Nope
Vad vill du bli när du blir äldre? - fotograf eller djurskötare eller så?:)
Är du singel? - Yeeess SIR!
Har du syskon? - Ja, två syrror
Vart bor du? - härnösand
Är du nöjd med dig själv? - hmm, funkar väl..
Din favoritmaträtt? - pastagratäng
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - hmmm vet ej ? 
Din naturliga hårfärg? - Orange/röd/brun/ljus koppar (den jag har)
- SENASTE -
Som ringde dig? - Tilde K
Som du kramade? - Mammii!<3
Som du slog? - slår typ aldrig nån "allvarligt" men isf, Jakub ?  
Som du bråka med? - venne ? 
Som massera dig? - Pappii!
Som du dela dricka med? - Venne ?
Missade samtalet? - Linnea
- KÄRLEK -
Har du pojkvän? - Nej
Hur många gånger har du varit kär? - riktigt kär ? typ 2 ggr
Är du romantisk? - Hmm, aa tror de;)
Ditt längsta förhållande? - typ 2 år ? 
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - haha! nej aldrig
Vad faller du för hos killar? - Ögonen & personligheten
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Jaadå:)
Har någon varit otrogen MED dig? - Nej, inte vad jag vet..
Har någon varit otrogen MOT dig? - Nej tror ej de:p
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Hmmm, älskar dig älskling!♥
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - sometimes:p
Parfym? - nej
Kjolar? - Nee usch!
Klänningar? - nopes
Hoodtröjor? - njaa
Hårmousse? - Nej
Hårspray? - Ja, ibland
Body spray? - Nejj
Rouge? - Nej
Foundation? - nej
Ringar? - fingrarna, kan hända:p
Mössa? - Hahha, jaa:p
Hårband? - Nej
Nagellack? - jaoo ganska ofta

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Nej
Snusar du? - Nej
Har du druckit så mycket att du spytt? - Nej
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nej
Har du tagit droger? - NEJ fyyy!:o
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Nej
Har du strulat med en främling på fyllan? - Nej
Ljuger du ofta för dina vänner? - Nej ?
Har du hotat någon? - Nej inte direkt. 
Har du mobbat någon? - No

- VEM/VILKA... -
Umgås du mest med? - Matilda, Tilde, Sofie & Linnea troja
Stör du dig på? - Hon & han:p
Ringde du senast? - Mammii
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Joanna
Vem puffade dig senaste på facebook? - Ngn som jag HATAR
Vem skrev du senaste med på msn? - Tilde SJ / Sofie:p
Vem kommer du träffa imorgon? - Mååånga:o
Vem har du inte träffat på länge? - venne ?
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Tiildeee, maaaddää eller sooofie:D
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - ehh venne?
Skulle du vlija se ut som? - Hmm, för många..
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Ja !
Är du glad just nu? - Glad men smått trött & börjar bli förkyld.. (ja)
Har du en hund? - Ja<3
Har du en katt? - nej
Har du varit utomlands nångång? - Ja
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja
Ska du ta körkort? - Ja
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Yes :))
Vill du har barn? - Ja
Hade du kunnat adoptera? - Nej
Hade du kunnat adoptera bort? Nej
Har du en egen dator? - nej
Är dina föräldrar skilda? - nej
Mår du bra just nu? - Njaaaa

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Kul att ni är med! :D

2011-11-13 @ 21:21:38
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Nathalie

god morgon:)

på söndag nästa vecka är det 1:a advent! har du börjat känna av julen än?:D

2011-11-14 @ 07:35:03
URL: http://liborius.devote.se

Foto/redigering - Jag fotograferar med en Nikon D3100. - Jag redigerar mina bilder i PhotoshopCS3 eller Picasa. - Bilderna på bloggen tas av mig om inte annat uppges. Bloggdesign: - Min bloggdesign har jag gjort - Övrigt: - Jag gör Bloglovinbyten, släng bara in en kommentar! - Jag gör gärna länkbyten, släng bara in en kommentar!


Ditt namn:

Din mejl: (ser bara jag)

Din blogg:

Kommentera här:

Kommer du hit igen?
Trackback
RSS 2.0