No Life!:o

DATUM: 2011-11-04 / TID: 11:58:53

Har du gjort tjugo av dessa saker är du blond.

[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar.
[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratar.
[x] Jag har gått in i en glasdörr/fönster.
[x] Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse.
[x] Jag har skrattat åt något som jag börjar tänka på och då har folk tittat konstigt på mig.
Antal: 5

[x] Jag har gått in i ett träd.
[x] Jag har försökt slicka mig på armbågen.
[ ] Jag visste inte att Alfabetssången och Blinka lilla stjärna har samma melodi.
[ ] Jag försökte just sjunga dom.
[x] Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat.
Antal: 3

[ ] Jag har blivit kvävd i mitt eget spott.
[ ] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte.
[ ] Jag är/har varit blond.
[x] Folk har kallat dig senreagerad.
[x] Jag har i misstag fått något att fatta eld.
Antal: 2

[ ] Jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från din näsa.
[x] Jag har somnat på en lektion.
[ ] Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[x] Ibland märker jag att jag inte tänker.
Antal: 2

[x] Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var.
[ ] Folk går ofta iväg från mig och himlar med ögonen.
[ ] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst.
[ ] Jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som tex 7+9
[ ] Jag har ätit ett kryp.
Antal: 1



killar:)

Detta är hett på killar
[x] Killen är grym på fotboll
[ ] Killen är kickboxare
[ ] Killen vet allt om astrologi
[ ] Killen dansar breakdance/street
[ ] Killen kör motorcykel
[ ] Killen är kristen

Detta tycker jag är löjligt:
[ ] Killen pluggar som besatt inför alla prov
[ ] Killen rakar armhålorna
[ ] Killen tycker om att dansa salsa
[x] Killen har alltid keps
[ ] Killen har typ 5 st JLtröjor i olika färger

Detta är klart ett minus:
[ ] Killen är fattig
[ ] Killen bryr sig inte om att fixa håret
[x] Killen röker/snusar
[x] Killen har mjäll

Vilket funkar bäst?
[ ] Köpa en massa presenter
[x] Sms:a mig så ofta du kan
[x] Visa att du uppskattar mig
[ ] Ring och överraska mig mitt i natten
[x] Smörj på med en massa komplimanger

När vi festar..
[ ] ska vi tävla i vem som kan supa bäst!
[ ] vill jag sitta i ditt knä hela tiden
[ ] festar vi var för sig med våra kompisar

Killen..
[ ] ... får bara göra sig fin för min skull!
[/] ... ska se till att alltid vara snygg och fräsch!
[x] ... ska bry sig, men med en avslappnad inställning
[/] ... ska inte bry sig om hur han ser ut!
[ ] ... måste duscha varje dag!
[ ] ... med läckra JL-tröjor får mig på fall.

Killar som..
[xxxxxxxx] försöker sjunga trots att de inte kan är så söta!
[ ] sjunger är bögiga!
[x] kan sjunga är hett

Svenska flaggor på alla kläder:
[x] visar att killen verkligen bryr sig om landet!
[x] visar på taskig klädstil
[ ] är rasistiskt
[ ] är så snyggt, jag har själv en del...

Killar med skägg..
[x] .. raka er!
[ ] är killar med stil!
[ ] .. är oftast mognare än killar utan skägg...
[ ] är sexigt!

Lite blyga killar..
[ ] är bögiga
[ ] är mesiga
[ ] gör mig osäker
[x] är supergulliga
[ ] tilltalar mig inte

Killar som tränar regelbundet...
[x] är hett
[ ] får mig att känna mig underlägsen
[x] är både bra och dåligt
[/] har inte tid med förhållande

Min smak
[ ] Långa killar säger allt! Ståtligt!
[/] Kläderna gör mannen...
[x] Mörkt hår, lagom muskler och charmigt leende
[x] En Nordisk prins: blond, Blåögd med vikingkropp!
[x] Alla med söta blåa ögon och sommarhår!
[ ] Rockkillen, mystiskt tilldragande..
[ ] Snaggade hiphopare är så manligt!

Killen måste..
[ ] ... ringa så ofta som möjligt, annars tröttnar jag
[ ] ... acceptera att jag inte tycker om att prata i telefon
[x] ... ha ett liv utanför förhållandet också

Är det viktigt att killen är smart?
[x] Nej, personligheten i övrigt är mycket viktigare!
[ ] Nej, bara han kan låtsas vara smart så är det okey!
[xx] Nej, tröga killar är söta!
[ ] Nej, smarta killar gör mig osäker!
[ ] Ja, pallar inte med dumkillarma



Alla tjejer ska göra detta.

vem ringde dig senast?: Tilde<3
vem kramde dej senast?: Tilde & madde
vad har du för bh på dig just nu?: ingen..c:
vad har du för trosor på dej just nu?: grön vita:p
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Garvar..typ fortfarande.. själv?;-) från madddeee

vad brukar folk få för intryck av dig? CRAZY GIIRL!:D
Har du någon gång klätt dig horigt?: neeeee?!
har folk kallat dig slampa?: neeejj ?!
har du kallat någon för slampa?: nepp
har du slått någon riktig hårt?: Nää:o
använder du parfym?: nope !

vad brukar du få mest komplimanger för?: håret & utseende..:)
vilka slags killar faller du för? glada, roliga, gulliga, snälla & romantiska
vad kollar du på först hos en kille? utseendet men faller för den som är fin inombords!
vill du ut och festa nu?: nää är för trött för de:p
vad är klockan?: 11.57
vilken färg har din mobil?: svart & kopparbrun
vad ska du göra nu?: facebooka & chatta
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? njaae!
är du social?: jarå :D
känner du att du orkar en fråga till? aa:))
vad tänker du när du vaknar?: JOHOOO!!!!!!!! FRUKOOOST :D:D:D
kan du gå utan smink?: jaa, gör det varje dag..


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg :)

Kika gärna in på min blogg och var med i min

frågestund ;) Kram.

2011-11-04 @ 12:21:46
URL: http://bloondinen.devote.se

Foto/redigering - Jag fotograferar med en Nikon D3100. - Jag redigerar mina bilder i PhotoshopCS3 eller Picasa. - Bilderna på bloggen tas av mig om inte annat uppges. Bloggdesign: - Min bloggdesign har jag gjort - Övrigt: - Jag gör Bloglovinbyten, släng bara in en kommentar! - Jag gör gärna länkbyten, släng bara in en kommentar!


Ditt namn:

Din mejl: (ser bara jag)

Din blogg:

Kommentera här:

Kommer du hit igen?
Trackback
RSS 2.0